Vandaag en Morgen

woensdag, september 20, 2006

Een bloemeke aan te geven?

Yeah,
Op de achtergrond zijn de the pogues er een dikke feest van aan het maken.
De bloemenwagen is bijna afgebroken. Dit weekend was het weer folklore tot en met in Wommelgem. Met de jaarlijkse Bloemencorso.
Onze wagen eindigde op de vierde plaats in de A-categorie. De prins heeft dus een mooie plaats behaald aan het mooie gouden haar van zijn Rapunzel.
Wie een fotootje wil zien van onze wagen:
http://www.kleinebloemenstoet.be/fotostoet45.htm, wij zijn wagentje A2

Wie eens wil zien waar het allemaal in kan uitmonden met bloemen steken:
http://www.bloemencorsozundert.nl/images/optocht/2006/gallery/P9035000.html

Gisterenavond waren we uitgenodigd om bij Rafael te gaan eten. Het MB-spelletje 'Iets aan te geven' uit 1981 (ja hoor, ik hoor u denken) is goedgekeurd. Verdien geld door je vrienden in het zak te zetten is de hoofdgedachte.Je ontdekt eigenlijk ook dat douanier smeerlapkes of geluksvogels zijn.
Dankzij Caroline is de oude stelling 'Eerlijk duurt het langst' wederom bewezen. (Of ben ik naïef door te denken dat ze eerlijk was ;) )
Vrijdag eerste echte volley competitiematch van dit seizoen... spannnnnend... We zijn vorig jaar een reeks gestegen en moeten dit jaar alles uit de kast halen om enige resultaten te halen.
Daarom trakteer ik me vandaag op nieuwe volley schoentjes

Tot sneller!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

amaai! zeer knappe bloemenwagen!
bravo!

2:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

toch een beetje naïef, ma da's goed, dat betekent dat ik het spel goed heb gespeeld. trouwens (zou ik dit wel bekennen?) ik heb het steeds moeilijk niet vals te spelen :s. you've been warned...

10:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home