Vandaag en Morgen

zaterdag, september 23, 2006

Krampen van een bacterie of van te veel Boonen?


De laatste twee dagen met buikgriep in mijn bed gestoken en veel geslapen, naar het toilet gehold en radio geluisterd.
Het WK wielrennen in Salzburg begon heel mooi met direct goud, waarschijnlijk komt daar zondag wel een vervolg op! Optimist als ik ben.

Om het feest compleet te maken ga ik zondag in Balen (De stad, dorp, gehucht,Kempense stamplaats,... van Tom) Niet om gratuit een feestje mee te pikken, maar ROY PACI (ook think of one)komt.
Feest van de bovenste plank dus, laat maar weten als je mee wil! Voor de Wielerliefhebbers is er ook een scherm gezet.

's Avonds nog een heel mooi luiosterconcertje in de Elisabethzaal... Nick Cave. Niet mijn grootste favoriet maar live ooh zo straf (als hij zelf wil). Hoplijk kan ik maandag dus veel schrijven, want twee dagen in uw bed geeft weinig stof. Buiten dat kruisje, bolletje, driehoekje, vierkantje mij enkele pijnlijke vingers hebben gegeven.

Ik snif ook een beetje door het afscheidsfeestje van onze dierbare bar-moeder Caroline te moeten missen. Deze week ga ik zeker nog proberen af te spreken... zeven maanden zonder haar is toch lang, vind je niet?

groet!