Vandaag en Morgen

maandag, september 25, 2006

Dansend live etentje

Jeeeuj ik ben genezen en dat hebben we gevierd.

Zaterdagavond naaar STUDIO54 geweest in het sportpaleis, decadentie ten top!
Dit zijn de eerste 10 woorden die me binnenspringen:
Dragqueens, vuurwerk, veel drank, onderstebovende hangende barvrouwen, gigantische spiegelbol, echte kamelen, pruiken en boa's, live optredens, lichtgevende vloer, dansen tegen hel op!

Zondag met Jan,Bart,Eva,Seppe naar Balen gaan muziek luisteren en bekijken, door het voorgaande feestje was ik een beetje duf, maar El Creme Glacekens, Think of One en een super optreden van Roy Paci hebben me serieus laten dansen. Aan mijn nat hemdje te merken had ik serieus mijn best gedaan.
Roy Paci en zijn band Aretuska die ik op Werchter heb leren kennen (=lees op groot podium van minimum 10 meter afstand) die je nu kan meemaken in een tentje op een podium van een halve meter hoog vanop 1 meter afstand is echt wel super! Dikke feest...een groep die je zeker eens moet bezig zien.
troouwens het festivalletje is ook een aanrader, leuk terrein, veel te zien en een echt ontspannen sfeertje en niet onbelangrijk maar 8 euro inkom voor heel goede bands. Volgend jaar ga ik bij goed weer terug denk ik.

Direct na het optreden in de wagen gesprongen en op naar de Elisabethzaal voor mijn derde evenement op 24 uur tijd. Na disco en een stevig ska/feest optreden, was het de tijd aan Nick Cave. Luistermuziek die regelmatig heel hard rockt. Ik en mijn beentjes waren toch blij dat we een zachte zetel hadden om in onderuit te zakken en te luisteren. Nick en zijn band zijn stuk voor stuk figuren zoals er geen 2 zijn.
De violist (die het instrument gitaarse wijze behandeld) is eigenlijk al een show op zich.
De liedjes waren van heel ingetogen tot pure rock'n roll, maar allemaal met zoveel passie gebracht.

Een heel mooie afsluiter van een heel mooie dag. En of ik moe was... neeejet. ;)

Morgen komt de zomerbende eten en is Isabel jarig... wederom feest. Ik gaan vanavond eens een lekker gerechtje zoeken... heb zin voor iets in de oven.. komt wel in orde!
Om met een Paci quote te eindigen: Are you ready for some up and down!

2 Comments:

Blogger Stoffel said...

nick cave was de max!
tot dinsdag!
x
kd

12:18 p.m.  
Blogger Miss K said...

Nick Cave inderdaag geslaagd optreden gegeven. De ovenschotel gisteren was dik in orde, drankje in café de Kroon goede afsluiter. Ere-haag voor C. helemaal het einde! :-)
Allemaal tesamen "Caro, Caro, Caro, Caroline...lalalalalaaa"

4:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home