Vandaag en Morgen

donderdag, oktober 05, 2006

The science of dream and beam


Jeuj het is nu vijf na half negen, ik zit in de klas en ik hoor geen joelende kinderen achter. Kan de dag van de leerkracht mooier zijn!
Het is vandaag pedagogische studiedag en de spreker komt binnen een half uurtje. Vanavond kan ik feilloos kritiek geven en ontvangen! Spuien maar...
Gisterenavond naar de film geweest. Raar zoals 'Eternal Sunshine ...' speels als 'Le Fabuleux ...' en een verhaallijn als 'Being John ...' en met 136 verschillende talen, feest voor de onderschriftenman.

Ai.. straks schrijf ik verder... ik moet gaan luisteren! Rara waarom een beamer in mijn titel.. yeah ne clifhanger

Hier ben ik terug... Zondag is het verkiezingen en de televisieshows zijn altijd een verrijking van onze nederlandse taal. In vorige edities werden de volgende woorden en uitrukkingen gelanceerd: Oppositiekuur, zwarte zondag, cordon sanitaire. We kunnen maar hopen dat een Belangeloze zondag wordt.
Of heeft dat iets met dromen te maken. Alleszins dromen van een mooiere wereld.

De Beam is het voorstel om ergens met z'n allen op groot scherm een hopelijk gezellige namiddag, avond te hebben. Iemand?

2 Comments:

Blogger Stoffel said...

hmm, beam me up scotty?

9:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jullie zijn allemaal welkom in het kieskantoor in de Montensstraat. Ik zal er zijn vanaf kwart na zeven... Tot dan, V.

4:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home