Vandaag en Morgen

woensdag, november 01, 2006

De eerste sneeuw!

Enkele wandeldaagjes Oostenrijk achter de rug en wat voor!
Door de eerste sneeuw gewandeld (10cm) en een echte sneeuwpop gemaakt!
Officiele bevestiging gekregen dat ik vanaf 25 december mag lesgeven in Oostenrijk als ski en snowboardmoni!
Dat ik heel praktische denkende dromen kan hebben; misschien een beetje door de spanning dat het Skiavontuur nu echt vorm begint te krijgen.
Dat ik 2 supervriendinnen heb die me heel veel doen hebben lachen!
Ik ben ontspannen! jeuuj...

Ook een beetje verwarring door:
Televisieprogramma's in Oostenrijk: Topdog: Idool voor honden.
Dat Duitse politieagenten ook al zijn ze vriendelijk, heel griezelig overkomen als ze je aan de rand van de autostrade doen stoppen voor een routinecontrole! Zie ik er dan zo crimineel uit!

2 Comments:

Blogger Stoffel said...

dat met die hond ziet er wel heel ongezond uit...

have fun in the mountains!

x

9:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

routinecontrole... had de alcohol in de koffer er ook niet iets mee te maken??

6:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home