Vandaag en Morgen

donderdag, oktober 19, 2006

Soms zijn er van die dagen


Vandaag had ik zo'n dag. Iedereen zaagt, alles loopt niet zoals jij dat wil. Iedereen snapt niet wat jij bedoelt. Kinderen maken zulke creatieve moeilijkheden dat ze het zichzelf moeilijk maken. Als je dan rustig kunt beginnen werken staat de ene persoon na de andere aan je bureau met een kleine vraag... die dan toch een half uurtje duurt. Allemaal geen probleem maar niet op een dag als vandaag.

Dus ik tel af en dan roep ik mijn favoriete scheldwoord eens heel hard. 3 2 1 ....

Dat doet deugd!
touwens, iemand tips voor zo'n dag!

Vandaag de klasfoto's gekregen!!!!! toch iets leuk

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

denken aan "little miss sunshine" helpt volgens mij...

11:06 p.m.  
Blogger Stoffel said...

of denken aan het leuke weekend dat er aankomt!

12:26 p.m.  
Blogger Stoffel said...

oh en ivm je vorige post: ik wil graag mee naar een nieuwe premiere!

12:26 p.m.  
Blogger Miss K said...

ik ben anders wel benieuwd naar dat favoriete scheldwoord...

12:12 a.m.  

Een reactie posten

<< Home