Vandaag en Morgen

vrijdag, oktober 13, 2006

Op naar een Avontuurlijke 28!


Gisteren met 'mijn mannen' op avonturensportdag geweest!
Met touwen, kano's, zoektochten, reuzeballen en andere toestanden in en rond het fort van Wommelgem spelen en worstelen. Dankzij het leuke herfstweer was het leuk.. maar oooh zo vermoeiend.. de kinderen (en de meester) hadden het vrij moeilijk met de terugtocht naar school. Maar met Thor's DI DI DI DI... hebben we de sfeer er prroberen in te houden. Met nadruk op proberen.

's Avonds was het Jan's avonturendag.. sleutels ergens vergeten, geen toegang tot eigen appartement of appartement waar normaal gezien reserve sleutels liggen... alles maar dan alles liep mis. Maar eind goed al goed zoals in elk verhaal... jeuj

Vandaag verjaar ik zonder grote festiviteiten enkel in mijn klas ga ik een beetje vieren.. klikt zielig maar is het helemaal niet.. vandaag en morgen iets te druk programma om veel te feesten (wil gewoon op tijd in mijn bed liggen om morgen en productieve dag te hebben).

Drie dikke smakkerds op de Geluksdag.. leve de herfstzon... Heb ooit K uit P hetzelfde gevoel als mij horen uiteen. Niets leuker dan koudere temperaturen en dan de zon op je neus voelen.
Daarom hou ik zo van die koude zonnige winterdagen! Dat ze maar snel komen.
Trouwens iemand zin om tijdens de herfstvakantie enkele dagen mee te gaan wandelen in Oostenrijk? Herfstboswandelingen in de bergen, dit moet gewoon mooi zijn.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jullie leraars met veel te veel verlof toch!

maar je hebt gelijk, niets is beter dan de koele herfstzon op je gezicht!

ne gelukkige bday!

van K uit P !

x

4:28 p.m.  
Blogger M said...

supertrooper lalalala laaaa la

vraagseltje vind ik trouwens geweldig en zeer toepasselijk voor mij. K weet het begot ook niet.

1:16 a.m.  
Blogger Miss K said...

Nog ne late gelukkige... Heb je ondertussen mee op mijn verjaardagskalender gezet :-)
Hip hip ...

2:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home