Vandaag en Morgen

woensdag, november 08, 2006

Rita, Rucha, Scarlet en Jasmine en een verslaving!


Een betere recensie als K kan ik niet maken over de film Black Dhalia en anders verbuik ik maar Blogger webspace met tekst die er al op staat.
Onze Antwerps filmmonument Robbe de Hert was ook bij de vertoning aanwezig een heeft ook zijn moment van glorie gehad tijdens de vertoning. In een zaal met meestal jongere mensen (Robbe ik hoop dat ik je niet beledig door te zeggen dat je hier niet bij hoort) was er na de oneliner: Ik spaar mijn schoonheid voor Rita hayworth!, een ongelooflijk eerlijke lach van Robbe de Hert.
Volgens mij heeft hij in zijn jongere jaren met hetzelfde idee rondgelopen!

Eigenlijk wil hier nog een beetje reclame maken voor een heel creatieve blog van een virtueel iemand. Rusha een popje met een slecht karakter, maar wel leuk. Het is een blog van Nishikata, een meisje uit Oostenrijk die waarschijnlijk mijn collega gaat zijn deze winter.

En dit is zeer verslavend!

Trouwens ze was niet zo mooi deze keer! Maar haar DVD komt vrijdag uit!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zeeeeer verslavend idd, lap, weeral een manier om werk te laten liggen...
Jan, slechte invloed jongen :-)

5:49 p.m.  
Blogger Miss K said...

Ik ben zopas een Rusha-fan geworden! x

7:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Net "Le jeu du ver" gespeeld.. zo'n spellekes kunnen toch niet gezond zijn voor ne mens zijn hart en zijn computer.. Ik draai mij in alle richtingen en mijn computer draait mee..

5:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Double Jeu: 36,547 sec
Dringend een nieuwe hobby zoeken...

4:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home