Vandaag en Morgen

zondag, november 05, 2006

Wat=Dat


Straks ga ik met veel verwachtingen naar toneel! Het wat=dat project is vanochtend op gang getrokken op ketnet (stiekem gisteren al in HETPALEIS).

Morgen gaan ik naar de nieuwe Brian Da Palma zien met Scarlet 'mmmmm' Johanson. Kristof zal de menig over de hele film kunnen geven, ik zal me bij het Scarlet deel houden. (Beetje te macho hé). Trouwens de film is getiteld: Black Dahlia... zou het over de Wommelgems bloemenstoet gaan ! wie weet...

In mijn vorige post sprak ik over TopDog, het idoolprogramma voor honden. Wat lees ik vandaag in de standaardonline. Een heel artikel over Dina Tersago en haar relatie met haar dansleraar uit een even geweldig programma. Niet dat ik Dina wil vergelijken met een de Poedel uit mijn vorige Post. Maar ze begint met de opnames van: Hond van het jaar voor VTM. Moet ik schrik krijgen...

Nog wereldnieuws van het kleine soort: Daan zijn nieuwe plaat komt uit! Je kan de nightlaunch op Stubru terug beluisteren zeker de moeite! ik ben fan van het nummer Type X
Ik heb veel zin om zijn podium pretentie te gaan DAANschouwen in De Roma... fans?

1 Comments:

Blogger Stoffel said...

wat vond je nu van scarlet eigenlijk? :-)

9:45 a.m.  

Een reactie posten

<< Home