Vandaag en Morgen

dinsdag, november 14, 2006

minder leuke Babel, maar heel leuke Babbel


Vandaag de première van 'Babel' gemist. Alhoewel ik nochtans op del ijst der anwezige stond. Dankzij mijn een voortreffelijke act van mijn Stand-in K en zijn bevallige assistente M hebben ze mij de film doen zien.
Eigenijk waren het malafide acties, maar tja, zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.

Het enige wat ik via de telefoon heb gehoord, is dat het zeker geen 'feel good' movie is. Maar wel een aanrader.

Ikzelf was lijfelijk (en geestelijk) aanwezig op een lekker en smakelijk etentje bij Ron. Aspergesà la Flamande met nadien Marrokaanse vleesballetjes. Multicultureel eten noemen ze zoiets.
Maar als je met taalknobbels en speelvogels als Rik en Maarten en Tom aan tafel zit dan moet je eigenlijk je beste ik boven halen om iets spitsvondig te kunnen zeggen, maar lachen is het alleszins.
Toch kwam de voltreffer van de avond van onze gastheer:
Het gesprek ging over programma's als 'sletteneiland en dergerlijke' want ik had nog eens zoiets gezien tijdens de poes-pas bij mijn ouders vorige week. Op een gegeven moment geeft Ron de perfectie definitie van zulke programma's.
Aaah dat is zoals die interludiums van vroeger, van die zwanen die tegen elkander aan het roefelen zijn in het minnewater!

Morgen komt George Michael naar Antwerpen.. ben benieuwd... ik verwacht een echt overdreven show.
Meer morgen

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat heb ik toch weeral gemist...

10:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

babel was een beetje een onthutsende film, wel een beetje traag, en bijzonder cultureel verantwoord... merci voor deze premiere!

je malafide-zelf

10:29 a.m.  
Blogger Miss K said...

ik wacht nog steeds op het verslag van George Michael... hoe is 't geweest??

1:18 p.m.  
Blogger Miss K said...

update! update! update! :-)

10:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

voor een het einde van het weekend een post?? welk vogeltje is me dat komen influisteren??

9:28 a.m.  

Een reactie posten

<< Home