Vandaag en Morgen

maandag, december 11, 2006

Ik Benthe laat!


Ik had dit weekend beloofd aan Roel om voor het einde van het weekend een post te maken! Ok enkele uurtjes te laat, maar hopelijk ben ik terug op het goed pad.
Sinds twee weken ben ik eigenlijk meer met iets anders bezig dan de blog, beter gezegd ben ik meer met iemand bezig.
Benthe heeft me de laatste 2 weken niet losgelaten, maar erg vind ik dat zeker niet.. Trouwens gisteren zijn we samen haar zus gaan bezoeken in Brugge. Zo'n mooi weer, zo'n lekkere verwenkoffie.. chocomouse, taart, ijs, koekjes, likeurtje en dan nog een tasje koffie en een heel leuke zus. Maar de ster van de dag was toch de hond. Een cocker spaniel van 11 weken oud. Elke Engelse vrouwelijke toerist al dan niet op jaren ond het nodig om voor heel de straat te roepen: Ooooooooooh he's soooooooo goooooorgieus! (weet niet of mijn Engels zo correct is, maar soit)
En gisterenavond het bevrijdende bericht: Er is sneeuw gevallen in Oostenrijk!!!
Blij, licht verkouden en beetje moe.. ga ik mijn bevrijd mijn post afsluiten met de wijze woorden! TOT SNEL!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hip Hap Hoi!!
Leve Jan en Benthe, en de cocker spaniël natuurlijk...

Ik (Wij) hou(den) je aan je laatste woorden!!

R

1:53 p.m.  
Blogger Miss K said...

Benthe?? Cocker spaniël?? Ik heb dringend een update nodig...kan al lang niet meer volgen....

5:59 p.m.  
Blogger Stoffel said...

benthe! die naam heb ik nog gehoord! allez, goed te horen dat alles goed gelukt is!
grtz
kd

12:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jeeeeeeuuuuuuuj!
M.

1:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

(met vrouwelijke stem, pomponnekes in de handen, twee vlechtjes, en kort rokje)

"u p d a t e"

"UPDATE"

7:57 p.m.  
Blogger caroline said...

eindelijk weet ik wie benthe is... roddels doen er lang over om tot in australie te geraken...

update!
update!
update!

12:14 p.m.  
Blogger Miss K said...

ik sluit me aan bij de voorgaande comments:

update!
update!

8:21 a.m.  

Een reactie posten

<< Home